میدونم که هنوززمستون نشده
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 15:55 :: نويسنده : delmarsagan

هنوززمستون نشده،برف نیومده،یخ ویخبندون نشده ومدرسه هاروتعطیل نکردن که بازم بچه های ابتدایی ذوق کنن!هنوززمستون بااون شب بلندیلداوقصه هاش نیومده بااون شبی که میگن بلندترین شب ساله ولی فقط یک دقیقه ازشبای دیگه بلندتره...

هرثانیه که ازعمرم میگذره باخودم میگم خدا کاشکی بشه قبل بهاراونکه رفته بازبیادنبره مارو ز یادولی اون بازنمیاد دل من غصه میخواد امااونم نمیاد...

چه زمستونی بشه امسال وچه سالی !هستی؟ یابگم نیستی ؟بازباغصه وبیحالی...

کاش خسته میشدم ازفکرکردن به تو،توبامنی هرلحظه وهرجایی که فکرش رابکنی...

هرساعت وسالی که میگذردمیخواهم فراموشت کنم اماحیف که نمیروی وبامنی درتمام لحظه هایم؛ومن کناره خاطزه هایت...

کاش زمستان امسال آب شوم  باطلوع آفتاب عشق مثل توکه آب شدی ورفتی ومن باقی ماندم بانشانه های یک آدم برفی...

من هنوزهمانم که بودم,تومراگذاشتی ورفتی...

بازگردقبل ازغروب من؛بگذارباورکنم که توهستی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها