زور که نیس ...
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
شنبه 4 آذر 1391برچسب:, :: 17:55 :: نويسنده : delmarsagan

   خسته ام از تظاهر به ایستادگی
    از پنهان کردن زخم هایم
    زور که نیست !
   دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم و
    با لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است....!
    ............اصلأ دیگر نمیخواهم که بخندم
    میخواهم لج کنم ، با خودم ، با تو ، با همه ی دنیا...!
    چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و مثل هر روز باشی....؟؟!
    خسته ام .... از تو .... از خودم....از همه ی زندگی .....
     میخواهم بکشم کنار ! از تو ... از خودم..... از همه ی زندگی .....




 



نظرات شما عزیزان:

ساعت20:57---6 آذر 1391
واي ميشه بهتون بگم ننه بزرگ؟پاسخ:بيعود (همون بيخود شما)بزرگي به سن نيس به دله !!!!!!!!!!!!نميدونستي بدون نوه عزيزم!!!!!!بنابراين شما به هيچ عنوان به ما نميگين ننه بزرگ يا حالا مامان بزرگ !!!!!در ضمن من مرضيه بود اگه اين يكي رو هم نميدونستي بدون !!!!!!!!
پاسخ:نـــــــــــــــــــــــــــــــــه!مرضیه راست می گه بزرگی به سن نیس به دله!دل ما هم که سه ماهش بیشتر نیس بچه!به قول سپیده(یکی از دوستان)اگهَ گهَ گهَ گهَ!1


ساعت18:37---5 آذر 1391
ey val


bahalin!!!


mitoonam beporsam chand saletoone???


be webam sar bezanid
nazar nadid namardid!!!
پاسخ:سن مون ؟؟؟؟؟؟؟؟ ميشه نگم ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!ما از اولين روز زندگيمون نامرد بوديم خير سرمون دختريما!!!!!!ولي با اين حساب نظر هم ميديم!!!!!!!(مرضيه)من 90 سالمه !ثمینم امسال تولد 100 سالگی شه!!!!!دلارام 87 سالشه مرضیه هم خودش می گه 95 سالشه اما من فک می کنم 96 سالشه می خواد جوون تر جلوه کنه!ننه حال می کنی هنوز انگیزه واسه زندگی داریم؟؟؟؟؟(مهرگان)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها