شعر جدید یاس پیرامون امتحان
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:5 :: نويسنده : delmarsagan

 

 

شعر جدید یاس پیرامون امتحانات :))))))))
.
.
(من میجنگم)
من می افتم!
بیفت،مشروط شو و برو جلو
اين سیستم آموزشی بهت ميگه بدو بدو
تا پاهات از خستگي ذوق ذوق کنند و بهديوار نظام وظیفه سک سک کنن و
يکي نيست بگه چته
يکي نيست يه تقلبی به دست تو بده
ميموني تکه و تنها با يه برگه که وله!
تو دله امتحانایی که بهش داري ميگي بي رحم
از اول داري ميگي بد میدم!
من هر مدل رسوندن که ديدي ديدم!
با اين تقلبها به سمت جامدادی امميرم!
مرد و زن در امتحان و مراقب در گذر از بحث مرگ و خسته از تقلب تق تق کمک کمک!!
دختر پسر سرمست فیسبوکن تا درد و هر لحظه حل کنند!
اين حرفا قابله درکن ولي من تقلبه زیر برگهام!
چشمامو يه استاد بی عمه تر کرد ولي باز بنویس تو این رو ،روی برگت!
ميدونم تو هم هستي پر از درس ولي بگو مرتب بلند تر با صداي برندت مرتب
بگو من می افتم!
بگو مجدد مرتب بگو مرتب بلندتر با صداي برندت مرتب
بگو من می افتم!!! :|



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها