تعطیلات
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
دو شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, :: 23:35 :: نويسنده : delmarsagan

عجب تعطیلاتی شده ها...اووف اصن دل و دماغ وحوصله ندارم...دیگه هم داره تموم میشه تاحالاهم که مسافرت بودموهستم...اصن خوش نمیگذره،ازتمام چیزایی که دوست دارم دورم!م،مهرگان رفته بود گیلان،اون ثمینم که رفتن واومدنش باخداست...منم که ترکیه هستم،فکرنکنیدکدوم شهرش چون دورتادورشوگشتموالانم منتظرم تا صبح بشه برگردم ایران هیچکدوم از کارایی که بایدانجام میدادمو نکردم...یه عالمه جزوه وکتاب تست باخودم آورده بودم فقط بارسنگین کن...روزاول اتمسفراینجامنو گرفت یه چندتا سوال حل کردم ولی دیگه رنگ درس هم یادم رفته....حتی نمیدونم امروز چندمه یا چندشنبه س!چقدر اینجوری زندگی خوبه...فقط بری خریدوتفریح وگردش با جیب پرازپول وقت داشته باشی،برای نوشتن وقدم زدن لب دریا...ولی با تمام اینا من هر روزپراز دلتنگی بودم پر ازغم دوری نمیدونم شاید یه وقتایی از عشق متنفرمیشم چون هیچی به جز دردودوری وعذاب نداره...شاید برای همین همه میگن عشق یه دروغ بزرگه...شایدبرای همین توو قرآن اسمی ازعشق نیومده...اینروزا فقط همین چیزان که ذهنمو مشغول میکنن...بایه مشت حقیقت تلخ...

چیزی که توو سفرمیبینم اینکه ملت ایران خیلی بدبختن...اشباع شدن ازیه مشت عقده...حرفایی که نمیشه بگم

یارو20میلیون خرج کرده بیاد بره استخر زنای غریبه رو دید بزنه،بره دیسکو دوست دختربگیره،سیگاربکشه وتاخرخره مشروب بخوره...

آخه چی میشه گفت...



نظرات شما عزیزان:

مهرگان
ساعت19:48---12 فروردين 1392
دلارام جونم! دلم برات اندازه ی سوراخ جوراب یه مورچه شده! واقعا که بعضی اوقات خجالت می کشم بگم ایرانیم به خاطر همین رفتار قشنگی که بعضیا دارن!
منم دقیقا عین تو بودم!!!!!!!!دو روز اول خیلی خوب بود بعد دیگه شدم همون مهرگان قدیمی!!!!!!!!!!!!
اوووووووووووووووف!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها