جفت
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, :: 20:18 :: نويسنده : delmarsagan

هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان

“خــُسـرو” و “شیـــرین” . . . “لیـلی” و “مـَجنــون”

“رامیـن” و “ویـس” . . . “پیــرمــَرد” و “پیرزَن”

“تــو” و “اون” . . .

“مــَن” و “تــَنهـآیی . . .”



نظرات شما عزیزان:

همون نمیگم
ساعت10:05---24 اسفند 1391
شما واقعا تیزهوشید؟ نه جان من ؟ اون وقت نمیتونید منو تشخیص بدید کیم؟؟؟؟

بابا مرسی یعنی الان باید بگم خاک تو سر من یا تو که نفهمیدی من کیم؟؟؟؟

بابا منم دیگه خانم در اولویت
پاسخ:اوا تویی!کلک چراازاول نمیگی خوب من 3روزه تو خماری موندم !هی میگم خدایا چرا اینا میان میگن بگو من کیم آخه مگه ما رمالی چیزیم !پس بگو تو بودی!


نمیگم
ساعت19:41---22 اسفند 1391
صــداے مــا رو



از پــشـت شـــیـشــﮧ ے مـــانــیـتـور مــے شـنـویـد . . .



مـــانــیـتـورے ڪــﮧ الـاטּ ، פֿـــیـلـیـا پــشـتـش بــغـض دارטּ (!)



مـــانــیـتـورے ڪــﮧ الـاטּ ، פֿـــیـلـیـا دسـتـشـوטּ زیــر چـونـشـونـــﮧ (!)



در ضـــمــטּ ،



پــشـت هــمـیــــטּ مـــانــیـتـور هــم פֿـــیـلـیــا دلــشـوטּ گــرفـتــﮧ . . . (!)

خودمم نفهمیدم چه ربطی داشت ولی گفتم بذارم که بد نیس هس؟

حالا تونستی بگو من کیم؟ مردشی جواب بده
پاسخ:آقا ما از روز ازل(عزل) زن بودیم بعدشم مگه من علم غیب دارم که بگم تو کیی؟!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها