چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 19:52 :: نويسنده : delmarsagan

روزهای تلخی شده علی رغم اینکه من دوستت دارم وتوهم دوستم داری بازهم ازهم دوریم این فاصله هاسردندومنوتوهم مثل دوتاکوه یخی سخت هستیم که نه حرکت میکنیم ونه آب میشویم...

دوستت دارم وازنگاهت میخوانم تونیزدوستم داری اماکافی نیست ...اگرمیخواهی بازدرنیمه های راه دستم راول کنی بهتراست ازاول راه همسفرنشویم...من رفیق نیمه راه نمیخواهم...نمیخواهم تاوسط راه بروم وادامه ی راه جای خالیت  راباخودم پرکنم!!نمیخواهم دوباره عذاب تنهایی رابچشم...

ازمن نگذر...بی تونفس نمیتوانم بکشم حس بودنت میپیچددوربدنم ومرافشارمیدهدتاخفه شوم...

دوستت دارم حس کن

حس کن قهرمانمی

حس کن هرلحظه میبینمت هرگوشه ای

حس کن مرا حس کن...منی که پرازاحساس به توام

توبودی که میگفتی به من بااحساس احساس داری گمم نکن... نگذاررها شوم نمیخواهم دورازتوپیداشوم...

گمم نکن

تنهام نذار

توکوچه باغ زندگی

بذارفقط همین یه بار

بیام باهات تا عاشقی



نظرات شما عزیزان:

akhmo dole
ساعت18:15---29 بهمن 1391


smiler girl
ساعت1:40---27 بهمن 1391
ایووووووووول چه وب باحالی دارین نه بابا

شما ها هم اینکاره اید خوشم اومد

خیلی نامردید اگه نفهمید من کی ام!

مرضیه جان مادر شما لطفا خیلی فکر نکن

بهت فشار میاد

شوخی کردم ناراحت نشو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها