پست ویژه/خیال پردازی
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 17:52 :: نويسنده : delmarsagan

 

اینروزهابیشترازهرروزی
نیازدارم به خیال پردازی
نیازدارم که خیال کنم هنوز
نشناختی مرادراین بازی

خیال میکنم که هنوز  رفته ام وسراغم رانگرفتی
خیال میکنم هنوز      مرارهانکردی
خیال میکنم هنوز      ده ام سردوراهی
خیال میکنم هنوز      پنجره قلبت رابازکردی به رویم
خیال میکنم هنوز      تشنه توسیرابم نیستم
خیال میکنم هنوز       بی تو،توراکم ندارم
خیال میکنم هنوز       گم نشده ام درخاطره هایم
خیال میکنم هنوز       تورابیاددارم
خیال میکنم هنوز       قلبت میتپدبرایم
خیال میکنم هنوز       عاشق توام
خیال میکنم هنوز       فرق دارد زندگی ودنیایم
خیال میکنم هنوز       این من،همان قبلیم
خیال میکنم هنوز       صدای مرامیشنوی
خیال میکنم هنوز       پشت پرچین خیال منی
خیال میکنم هنوز       تنهایم نگذاشتی
خیال میکنم هنوز       مرادرخودت خلاصه نکردی

خیال میکنم
مراباخیالت نبردی
خیال میکنم
زندگی بی توداردمعنایی
خیال میکنم بازهم
خسته میشوی وبازمیگردی

خیال میکنم هنوز
دیگرخیال نکنم
بعدازاینهمه خیال بیجا
بایدخستگی به درکنم


نظرات شما عزیزان:

کسیکه انتظارشونداری
ساعت20:32---29 دی 1391
خیال کن،خیال کن که چون رنگ چشمانت هنوزدوستت دارم ازاعماق وجودم ازجایی که به رنگ بلوطی چشمانت ایمان دارمپاسخ:... بازم مث همیشه دیرکردی ولی به هرحال ممنونم که اومدی!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها