پست ویژه/منوزندگی
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
یک شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 13:30 :: نويسنده : delmarsagan
من آبموزندگی آتش
من آتشموزندگی باد
من بادموزندگی پروانه
من پروانه وزندگی طوفان
من طوفانموزندگی دریا
من دریا زندگی ماهی
من ماهیموزندگی صیاد
من صیادوزندگی فریاد
من فریادموزندگی سکوت
من سکوتموزندگی آواز
من آوازموزندگی خاموش
من خاموشموزندگی روشن
من روشنموزندگی بی حس
من بی حسموزندگی پرتلاطم
من پرتلاطمموزندگی آرام
من آرامموزندگی غمگین
من غمگینموزندگی شاد
من شادموزندگی نالان
من نالانموزندگی سرزنده
من سرزنده اموزندگی مرده

من کویرموزندگی باران
من بارانموزندگی دشتی سیراب
من دشت سیرابموزندگی سراب
من سرابموزندگی رهگذری بی تاب
من رهگذری بی تاب درخواب
زندگی امابرعکس من بیدار

من عشق وزندگی نفرت
من نفرتوزندگی دقت
من دقتوزندگی حقارت
من حقارتوزندگی عمارت
من عمارتوزندگی سکونت
من سکونتوزندگی جهنم
بازرسیدم جای اول

من مجنونموزندگی شیرین
من شیرینموزندگی تلخ
من تلخ وزندگی....نیز
زندگی نیزچون من تلخ
من ماهموزندگی خورشید

من خورشیدموزندگی ستاره
من ستاره وزندگی روز
همینطوراین موضوع داردادامه

براستی چه خبراست دراین دنیا
که هرلحظه زندگی عکس است باما
چگونه زندگی رامیتوان ساخت
که برنخوردبه این مشکل ها


چطوره؟
       

نظرات شما عزیزان:

علی افروخته
ساعت22:19---25 دی 1391
سلام دوست خوبم . وبت خیلی قشنگه . مطالبتم عالیه . بسی لذت بردیم !

خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کنی ...

منتظرتم .


amir
ساعت10:25---25 دی 1391
آفرین عالیه

ساعت17:38---24 دی 1391

آفرین آفرین افرین کف مرتب به افتخار منکه اومدم براتون نظر گذاشتم من برا هر کسی نظر نمیذارما!!!
می دونید من نزد دوستان دیگرم به شما مباهات میکنم و میگویم اینها هستند دوستان واقعی هم وبتون خوبه هم خودتون هم دوستتون که من باشم همین دیگه ببخشید وقتمو گرفتین بای بای


ساعت14:02---24 دی 1391
نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد
نمی دانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد
پاسخ:توهم مث بلک هکرجون دربالاهای جدولی عزیزدلم غصه نخورجاش بادوموپسته بخور!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها