خبرفوری
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
یک شنبه 24 دی 1386برچسب:, :: 13:35 :: نويسنده : delmarsagan

دوستان عزیز یه خواهش ازشمادارم که درنظرسنجی این هفته ماشرکت کنیدچیزمهمیه وبه نظراتتون نیازه چون ممکنه باعش پدیداومدن اثرهنری یاچاپ کتاب بشه

توی اینهفته تاجای ممکن توی پست ویژه ازشعرای خودم میگذرام لطفالطف کنیدونظراتتون رودرباره ی اشعاراین بنده ی حقیربگذارید

بگیدکه دوست داریدیانه؟!

اگرکتابی باهمچین سبک شعری چاپ بشه حاضربه خریداری اون هستیدیانه؟!

چه انتقادیاپیشنهادی درراه بهترشدن کارها دارید؟!

آیااصلاارزش این روداشت که وقتتون روبگذاریدوقدم رنجه کنیدبه وب ماوشعرباینجانب رومطالعه بفرمایید؟!

اگرموضوع ادبی خوبی به ذهنتون میرسه که فکرمیکنیدمیتونه بهم کمک کنه برام بگید!!

حتی اگرمطلبی دارید یااطلاعات ادبی ایمیلتونوبرام بذاریدتاباهاتون درتماس باشم...<البته اگرواقعااطلاعاتی درکارهست>

راستی اگه کتاب خوب یا وبسایت ووبلاگ خوب هم سراغ داریدبی خبرم نذارید...

دیگه اینکه....

ازهمه ی اوناییکه کمکم میکنن یه دنیاممنون میشم وبراشون یه آسمون ستاره میچینم ماتمام سعیمونومیکنیم شماهم به ماکمک کنید

بیایدها،منتظریمها،نیایدبه قول مرضیه سگه بخوردتون...

شوخی بودبایدزنده باشیدوبه ماکمک کنید



نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت18:59---29 دی 1391
سلاممن امید هستم خیلی عالی بود وبلاگت به وبلاگ منم سر بزن تا با هم همکاری کنیم ممنون omidjooooon.loxblog.com

black-hacker
ساعت13:46---26 دی 1391
اولا بخاطر کامنت گذاری ممنونم.دوما من خودم اهل شعرم.سوما وقتی کتاب رو چاپ کردین یه نسخه اصلش رو برای من نگه دارین.انشا...موفق باشید.با تشکر مدیریت بلک هکر
پاسخ:شمادربالای جدول قرارداریدقربانتان گردم!!!روی چشم های چپولم


ژاله
ساعت21:51---25 دی 1391
عاليييييييييي بود


خانم مرادنیا
ساعت17:42---24 دی 1391
خب همه چی خوبه فقط یه مشکل هست اینجا میدونی چیه؟؟؟؟؟
اینکه قرار بود من در اولویت باشم بهم مجانی کتاب بدین حالا زدین زیرش میگین خریداری کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها