داری میری
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
جمعه 22 دی 1391برچسب:, :: 17:45 :: نويسنده : delmarsagan

 

دستهات دارن میرن
صدات داره میره
نفست داره میره ولی
قبل از همه اینا تو داری میری
 
فردای من داره میره
گذشته من داره میره
زندگی من،دلیل من داره میره ولی
قبل از همه اینا تو داری میری
 
بوی تو روی بالش من میمانه
آخرین نشانه راز و نیاز عاشقانه ما
داری میری
 
رفتنت همه یادگاری هاتو میبره
من نمیدونم ولی مطمئنا تو میدونی
داری میری
 
صبر کن،بایست
بهم یه نگاه بدهکاری
از آخرین رفتنت
 
آسیب بزن،بشکن،خراب کن
برنده این عشق باش
ولی بذار آخرین گلوله مال من باشه
 
بنویس و همه صحنه ها رو بازی کن
ولی بذار تشویق مون
مال من باشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها