دوستت دارم
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
جمعه 22 دی 1391برچسب:, :: 12:40 :: نويسنده : delmarsagan

برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم ...

اگرچه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن باتو نیستم ...

 

اگرچه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم ...

اگرچه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است.

دوست دارم ،

نگاهت کنم ... صدایت رابشنوم ... به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،

نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم ...

به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،

و همیشه با تو هستم ،

هر جا که باشی ...



نظرات شما عزیزان:

ﬡᙢᗩᖇᎩ ᒎᗝ〇ᗝ〇ᗢ〇
ساعت12:51---22 دی 1391
in postetun kheyli khub bud

webetuno link kardam
khoshhal misham b maham sar bezanid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها