یه کم شعرازمن...
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 19:39 :: نويسنده : delmarsagan

سلام دوستان دلارام هستم ازگروه دلمرثگان!شاعرنیستم امایک چیزهایی ازته دلم مینویسم که به نظردوستان وآشنایانم قشنگ ودرحدچاپ به نظرمیرسه وازاین روتصمیم گرفتم بعضی از قشنگاشونوروبه طورگه گاه توی وبلاگ دوستانمون بگذارم تاشماهم بخونیدشون:

 

خیلی دوری ازمن

نمیدانم کجا

خیلی دورترازاینجا

شایدآنطرف ترازمرزهای قلبم

درچشمانت که خیره نمیشوم هیچ...

ازامروزبه خودم قول دادم تمام خاطراتت رانیزفراموش کنم

هرچه بودوالان نیست رافراموش میکنم

بدون داشتن دلیلی فقط هیچ...

شایدبرایت زندگی راحتترباشدبدون من

طرزفکرت شایدتغییرکندبرای دیگری

بدون هیچ دلیلی تنهاخوشی بی اندازه ای

وحتی یادوخاطره ای ازکسی که دوستش داشتی

حتی من...

عذاب میکشم

ازیک زخم قدیمی

شبی پرازیادت

تبی پرازحرارت عشقت

مثل خونی ولی نه دررگهایم

عچب روزهایی شده اینروزها

پراست ازکلیشه ی فرداها

خسته ام ازدست این انسانها

وانگهی دریاشوداین اشکها

خب بایدبگم گاهی اظهاروجودکردنم خوبه ومن برای همین اومده بودم تابگم فقط مهرگان ومرضیه نمیان ومطلب بذارن الان من وبعدهاهم ثمین خواهداومد!فعلاتانوشته دیگه بایدبرم...

 



نظرات شما عزیزان:

ahmad
ساعت21:35---24 آبان 1391
حرف حق زدن دوستات ، شعرات قشنگو احساسي دلارام خانوم ، اميدوارم بزودي تاب شعرت بياد بيرون.



پاسخ:من از طرف دلارام جواب می دم...بله واقعا این بچه استعداد ذاتی داره!!!!!!!
پاسخ:راستی من مهرگان بودم!
منم مرضيه ام . مهرگان راست ميگه دلارام كلا خيلي خيلي خيلي با استعداده . نه تنها با استعداده خيليم دوست داشتنيه . از ته قلبم گفتم!!!!!!!


ساعت20:18---24 آبان 1391

وااای شماها چقدر باحالید چه نسبتی با هم دارید هم کلاسی هستید؟موفق باشید راستی من لینکتون کردم حتما بازدید از وبلاگتون زیاد تر میشه شما هم منو لینک کنید ممنون





بله دوست عزیزما۴تاهمکلاسی هستیم که باهم دوستیمویه عالمه دوست خوب دیگه هم داریم که اوناهم به زودی به مامیپیوندن!


پاسخ:دمت گرم!چشماتون با حال می بینه!(مهرگان)!
پاسخ:ولي بين اين همه دوست خيلي عزيز بضي هاشون خاصن (بيشتر دوسشون داريم)مثه مهرگان و دلارام.....(مرضيه)
پاسخ:مرضیه جـــــــــــــــــونم منم تو و دلارامو خیییییلی دوست دارم!!!!!!!!!!!!1
پاسخ:ای بابا من بازم یادم رفت اسممو بنویسم!با پوزش مهرگان!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها