تمام وجودمی
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
جمعه 15 دی 1391برچسب:, :: 19:59 :: نويسنده : delmarsagan

من یک عاشقم ، این است جرم سنگین من!

قصه ی زندگی ام ، گذشته های پر از غمم ،

بی خیال آنها ، از امروز است روز نفس کشیدنم!

نفس کشیدنم با تو ، همیشه گفته ام که وجودم برای تو

لبخند روی لبانم به شرط بودن تو ،

دیوانه میکند مرا آن چشمهای زیبای تو...

اشکهای من

تو دور از منی و من در بستر غم

حرفی بزن به من

اسم مرا صدا کن عشق من

صدا کن اسمم را ، که این رازیست برای آرامش دل من

میترسم از فردایی که نیستی در کنار من

دست خودم نیست ، این کابوسی است که می آید به خواب هر شب من

بگذریم ، میرویم به سراغ درد دلهای هم

گفته بودی که مرا دوست داری عزیز من

گفته بودی که تنها مرا میخواهی عشق من

گفته بودم تو باش تا من نیز بمانم ،

 نمیخواهم همچنان از غصه گذشته ی تلخم بنالم

نمیخواهم از ترس عاشق شدن تنها بمانم،

یا اینکه هنوز به انتظار به حقیقت پیوستن قصه عشق بمانم

من که چشمهایم را بسته ام ،  تنها تو را میبینم

اینبار هم حرف دلم را گوش میکنم و

عاشقانه با تو در کنار ساحل عشق مینشینم!

دلتنگی های من ،

بی قراری های دل من ،

تویی تمام وجود من ،

خودت را رها کن در آغوش من... 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها