سکوت کنم بهتره...
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 21:25 :: نويسنده : delmarsagan

رفته بودم استخر حال و حوصله ی شنا نداشتم

گفتم خب یکی رو گیر میارم باهاش حرف بزنم سرم گرم شه

یه دختره رو گیر آوردم

گفتم چند سالته گفت میرم چهارم ابتدایی

هنوز خوب با هم آشنا نشده بودیم که میگه...:(( شیطون چندتا دوست پسر داریـــــــــــ؟؟؟؟!!!...))

O__o



نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت12:27---10 دی 1391
ولی به نظرمن برعکسه!!!!!!!

الان همه فقط فکر درس هستن البته نمیدونم شایدچون من تو مدرسه ی فرزانگان درس می خونم به نظرم اینطوری بیاد!!!!!!!
پاسخ:ما هم تازه از تیزهوشان (علامه حلی خودمون ) فارق التحصیل شدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها