لحطه مرگ دلم نزدیکه....
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 18:53 :: نويسنده : delmarsagan

من از این سکوت پر معنى تو
من از این فاصله ها بیزارم
بیخودى قلبمو دلدارى نده
میدونى برى تمومه کارم

یکى داره تو رو از من میگیره
تو نباشى دل تنهام میمیره
تو نباشى نمیخوام دنیا باشه
کاش تمام اینا یک رویا باشه

تو ازم دورتر از دور میشى
بمیرم برات که مجبور میشى
بمیرم برات که راهى ندارى
غیر از اینکه منو تنها بزارى



دارم اشکامو تحمل میکنم
گلدون دلم رو بى گل میکنم
میدونم حال تو هم مثل منه
دلت هى این در و اون در میزنه

چه جورى میتونم آروم بشینم
تو برى و رفتنت رو ببینم
یه فرشته توى گوشم میگه
لحظه مرگ دلم نزدیکه
لحظه مرگ دلم نزدیکه




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها