ای...
چهار تیزهوش نخبه!!!!
چیزهایی که4تادوست مینویسن
جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 22:46 :: نويسنده : delmarsagan

تو را دوست می دارم٬نمی دانم چرا٬

شاید این طبیعت ساده و بی آلایش من٬

حد و مرزی برای دوست داشتن نمی شناسد.

ولی سخت در این مکتوب فرو نشسته ام

چه کسی مرا دوست می دارد؟

ای فرشته نازل شده بر چشمانم٬

ای شقایق زندگی ام٬

ای تنها ستاره آسمان قلبم٬

ای زیباترین زیباییهای محبت٬

ای بهانه شبهایم٬

ای تنها نیاز زنده بودنم٬

ای آغاز روز بودنم٬

ای نیمه ژنهان من٬

و تو ای معشوقه من٬

تو را با تمام وجود٬

دوست دارم و

می پرستم



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت17:49---30 آذر 1391
سلام خیلی از وبلاگتون خوشم اومد

به وبلاگ منم سربزنید

راستی لینکتون کردم
پاسخ:لینکی ممنون خیلی خوشحال شدم که خوشت اومد :) D: (مرضیه)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها